loading...
Kepada pelanggan UNIFI, silalah Call 100 guna talian tetap unifi (FREE) dan buat report kalau Internet speed tak capai minimum requirement dalam kontrak...
Kalau 10Mbps, minimum kena konsisten 8Mbps all day long... Asal slow je Internet, buat speed test, screenshot or amek gambar jadikan bukti...
Then Call n buat report, kebiasaannya Call center akan cakap dorang nak reset Port, then panggilan akan terputus... Mintak no report sebelum dorang reset Port/panggilan terputus...
Pastu, email kepada help@tm.com.my, tajuk tulis Rebate Claim Due to Slow Internet, then tulis details pukul berapa Internet slow, berapa speed, bila technician datang n solve problem, minta mereka proceed dengan rebate claim...
Gunakan kuasa dan hak anda sebagai pengguna, jangan biar diri ditindas...
loading...
0 Response to "Pelanggan UNIFI Selalu Kena Tipu Internet Speed Tidak Capai Minimum Seperti Dalam Kontrak. Inilah Cara Bagaimana Dapat Rebate Claim. MOHON SEBARKAn.. Agar Ramai tidak Tertipu"
Post a Comment