Inilah Cara Mudah HACK Whatsapp Pasangan Anda Tetapi Ramai TAK TAHU !!!

loading...
Inilah Cara Mudah HACK Whatsapp Pasangan Anda Tetapi Ramai TAK TAHU !!!

Inilah Cara Mudah HACK Whatsapp Pasangan Anda Tetapi Ramai TAK TAHU !!!
GAMBAR SEKADAR HIASAN
inilah Cara Mudah HACK Whatsapp Pasangan Anda Tetapi Ramai TAK TAHU !!! | Salah satu medium kecurangan yang berlaku kini adalah melalui aplikasi Whatsapp! Jika anda menyedari pasangan anda kerap memegang telefon bimbit dengan ‘aneh’ pada setiap hari, ini adalah artikel yang sesuai untuk anda! Tetapi jika anda ingin mengawasi Whatsapp pasangan anda sebelum berlaku perkara yang buruk juga amatlah digalakkan.
Whatsapp boleh dihack dengan melanggan aplikasi berbayar, tetapi berbaloi kah jika anda menjumpai kaedah lain yang lebih cepat dan murah? Di sini kami kongsikan teknik mudah meng’hack‘ Whatsapp pasangan anda tanpa dikesan! Apa yang anda perlukan hanyalah 3 perkara : smartphone pasangan anda, smartphone/laptop milik anda serta sambungan internet!
Salah satu cara yang mudah adalah anda hanya perlu meminta telefon pasangan anda dengan alasan untuk menghantar mesej kepada rakan anda dan katakan bahawa telefon anda kehabisan kredit. Tekankan bahawa hal tersebut adalah urgent dan anda sangat-sangat memerlukan telefon pasangan anda untuk membuat pesanan ringkas kepada rakan anda. Tunjukkan kesungguhan tersebut supaya si dia yakin dengan anda dan memberikan telefon bimbitnya kepada anda!
Terdapat 2 cara yang boleh digunakan sama ada melalui smartphone ataupun laptop.
1. LAPTOP (*Video bermula pada minit 1:27.)
2. SMARTPHONE
Penggunaan smartphone untuk membuka whatsapp pasangan anda adalah sama dengan kaedah laptop, iaitu dengan cara anda menggantikan smartphone anda sebagai alat untuk melayari ‘Whatsapp Web’ melalui Google Chrome handphone anda.
1.Buka laman web Google Chrome pada smartphone kepunyaan anda dan pergi ke laman web ini → https://www.whatsapp.com/ . Pastikan anda memilih untuk ‘request dekstop site’ di bahagian settings pelayar internet anda.
2. Lakukan prosedur yang sama kepada smartphone pasangan anda seperti dalam video di atas atau dibawah!
Video di bawah menunjukan teknik membuka whatsapp pasangan anda menggunakan smartphone tetapi kualiti video nya kurang baik. Anda boleh tonton untuk lebih faham teknik bagi penggunaan smartphone! KREDIT BERITA SAIKO.
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog yang bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah-ertikan, kami tidak akan bertanggungjawab.
loading...

1 Response to "Inilah Cara Mudah HACK Whatsapp Pasangan Anda Tetapi Ramai TAK TAHU !!!"

  1. Hello! Thank you for this post! Actually I used to use whatsapp and once I decided to spy my good friend's whatsapp messages. So, I downloaded this whatsapp spy https://mxspy.com/spy-whatsapp/ and enjoyed.

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close